Toimetaja: Kadri Ratt

Sotsiaalministeeriumi teatel on töötukassa ja tööturuameti liitmise eesmärk parandada teenuste kättesaadavust ja kvaliteeti, samuti tulemuslikkust inimeste tööleaitamisel.

Sotsiaalminister Hanno Pevkuri sõnul saavad tööd otsivad inimesed nüüd kogu tööotsinguteks vajaliku abi -tööturuteenused ja töötushüvitised - ühest kohast, mis on lihtsam ja mugavam. "Töötukassa hakkab pakkuma kõiki neid teenuseid, mida enne sai tööturuametist. Töö muutub kiiremaks ja sujuvamaks, kuna plaanis on võtta tööle rohkem konsultante, alustada vastuvõttu varem ning võtta senisest rohkem kasutusele elektroonilisi võimalusi," märkis ta pressiteate vahendusel.

Töötukassa muudab oma maakondlike osakondade töökorraldust ja tugevdab koosseise tema sõnul nii, et konsultantidel oleks võimalik pühenduda inimeste tööleaitamisele ning pakkuda neile kiiret ja vajadustele vastavat abi töö leidmiseks. Töövahenduskonsultantide kõrval hakkavad kõikjal tööle juhtumikorraldajad, kes nõustavad ja aitavad inimesi, kelle töölerakendamine on raskendatud.

Klientide paremaks teenindamiseks luuakse maakondlikesse osakondadesse infolauad, kust on võimalik saada esmast teavet töötukassa teenuste ja töökorralduse kohta. Samuti pikenevad 4. maist teenindusajad ning klientide vastuvõtt algab kell 8.15.