Seitse juhti kümnest läheks konkurendi juurde tööle, kui saaks 30 protsenti parema palgapakkumise, kirjutab tööandja turundusele ja värbamisele spetsialiseerunud agentuuri Brandem tegevjuht Paavo Heil Äripäevas.

"Aktiivseid tööotsijaid on juhtide hulgas vaid 5%, mis on üle 3 korra vähem kui kõigi Eesti töötajate seas keskmiselt (vastavalt 17%). 36% juhtidest ei ole üldse tööpakkumistest huvitatud ja 59% on nii-öelda passiivsed kandidaadid (juhid, kes aktiivselt tööd ei otsi, aga on pakkumistele avatud)," tutvustas Heil statistikat.

"Kui vaadata, milliste värbamismeetoditega on juhid oma praeguse töökoha leidnud, siis selgub, et endiselt on kõige sagedasem juhtide otsimise meetod avalik konkurss. Teisel kohal on otsepakkumine ehk sihtotsing ning ülejäänud kanalid on juhtide otsingul pigem marginaalse osakaaluga," kirjutas ta.

"Analüüsist selgus, et kõige lojaalsemad on need juhid, kes on saanud oma praeguse töökoha just otsepakkumise ehk sihtotsingu kaudu," jätkas Heil.

Loe pikemalt Äripäevast!
http://www.aripaev.ee/kasulik/2016/08/07/kuidas-varvata-juhti