Maksu- ja tolliamet on alustanud ettevalmistusi iseteeninduskeskkonna e-MTA (e-maksuamet/e-toll) üleüldiseks uuendamiseks ja uute võimaluste väljatöötamiseks. Selle tarvis ootab maksu- ja tolliamet kõikidelt senistelt kasutajatelt julgeid ja lennukaid mõtteid, kuidas tulevikus maksuhalduriga elektroonilisi kanaleid kasutades suhelda ning milliseid täiendavaid lahendusi või mugavusi kliendid ise ootavad.

Maksu- ja tolliameti teenindusosakonna juhataja Rivo Reitmann rõhutas, et kõik soovijad saavad e-MTA iseteeninduskeskkonna kaasajastamisel õla alla panna.

„Esialgu on võimalik meie kodulehel ja MTA Facebooki kanalis kirjeldada enda ideed. Hiljem, kui oleme juba valmis saanud esialgsete uute lahendustega, on ettevõtjatel ja raamatupidajatel võimalus kaasa lüüa testversioonidele tagasiside andmises,“ rääkis Reitmann.

MTA iseteeninduskeskkond on loodud pea 14 aastat tagasi. Arvestades tehnoloogia kiiret arengut, takistavad senised lahendused uute vajalike funktsioonide ja kaasaegsete rakenduste realiseerimist, näiteks nutilahendused, keelevalikud, masin-masin liidesed jms. Uue keskkonna peamine eesmärk on luua kõikidele kasutajatele mugav ja kontaktivaba iseteeninduskeskkond maksude haldamiseks.

Uus e-MTA peab tegema teeb maksude maksmise ja kokkukogumise lihtsaks, jälgitavaks, kontaktivabaks ja ühest kohast kättesaadavaks. Selle aasta jooksul on kavas koguda täiendavaid mõtteid olemasolevate teenuste värskendamiseks ja uute arendamiseks ning edaspidi asuda juba tehniliste teostuste juurde.

Esita oma idee või tagasiside MTA kodulehel
http://www.emta.ee/e-MTA_ideed
või Facebooki kanalis
https://www.facebook.com/maksujatolliamet/app_190322544333196!