PM Tarbija

Nutiajastu võidukäik tõi tööturule ühe ootamatu tööd segava tegevuse – sotsiaalmeedia, mis on elu loomulik osa eriti nooremate, hiljuti tööturule sisenenud generatsioonide jaoks.

Facebook, Twitter, Instagram ja teised kanalid tõmbavad tähelepanu muudelt tegevustelt üha rohkem eemale ja haaravad päevast aina suurema hulga ajast endale, kirjutab CVKeskuse karjääriabi.

Sotsiaalmeedia kasutamist on tööajal väga keeruline sajaprotsendiliselt keelata, sest kui üritada muuta noortele omapärast käitumismustrit, võib jääda tööandja tööturul kaotusseisu ja kiirelt omandada range ettevõtte maine. Loomulikult sõltub sotsiaalmeedia kasutamine ametikohast ega ole mõeldav näiteks samal ajal kassas kaupu läbi piiksutades, hambaauke parandades või juukseid lõigates, küll aga on seda võimalik lubada näiteks kontoritöö puhul.

Edasi loe originaalist ...