Kui enne koroonaviiruse kriisi oli tööinspektsiooni infotelefoni igapäevane kõnede arv keskmiselt 176, siis 31. märtsil küündis see 1237 kõneni. Enim muret tuntakse selle üle, kui palju ja mis tingimustel võib tööandja tänases olukorras palka alandada.

„Kõnede arv meie nõustamistelefonile on plahvatuslikult kasvanud. Eile näiteks oli 1237 kõnet,” ütles tööinspektsiooni kommunikatsioonijuht Kristel Abel. Enne kriisi puhkemist oli keskmine kõnede arv päevas 176. „Muresid on inimestel palju, oma töökoha pärast – enamus ikka palga vähendamisega seotud,” lisas ta.

Edasi loe:
https://arileht.delfi.ee/news/uudised/tooinspektsioon-on-konedest-ule-uputatud-kes-tahab-teada-kuidas-tooandja-palka-voib-vahendada-kes-kurdab-et-22-reeglist-ei-peeta-kinni?id=89431875